Kliknij na pytanie, a uzyskasz odpowiedź.
Stali klienci mogą otrzymać rabaty oraz inne profity z tytułu programu lojalnościowego. O okresowych akcjach promocyjnych możesz także dowiedzieć się z newsletter'ów wysyłanych na adres mailowy podany podczas rejestracji. Więcej informacji o programie lojalnościowym znajdziesz tutaj
Tak, w procesie naliczania punktów są brane pod uwagę zamówienia, za które zapłacono punktami (bonem) z dotychczasowej puli punktów.
Aby zamienić punkty na kupon rabatowy, należy przejść do Moje punkty lojalnościowe (bezpośredni link znajduje się w Moje konto w stopce strony lub po naciśnięciu Moje punkty w menu "Witaj Twoje imię i nazwisko", które znajduje się w prawym górnym rogu strony) i nacisnąć przycisk "Przekształć moje punkty na bon X zł".
Otrzymane kupony rabatowe, nalezy wpisać w pierwszym kroku realizacji zamówienia w koszyku w formularzu KUPONY , a nastepnie nacisnąć przycisk TAK.
Rabat 10% dla nowych klientów oraz bony lojalnościowe wygenerowane z punktów lojalnościowych będą widoczne poniżej pola KUPONY.
Sklep artmara.pl wysyła zamówienia z reguły w ciągu 24godzin. Czas liczy się od otrzymania wpłaty, z zastrzeżeniem, że zamówienie zostało opłacone w dniu roboczym w godzinach pracy sklepu. Zamówienia opłacone po godzinie pracy sklepu, w sobotę albo w dni ustawowo wolne od pracy traktowane są jak złożone w następnym dniu roboczym. Dokładny czas realizacji zamówienia prezentujemy tutaj
Prowadzimy sklep internetowy i sprzedaż naszych produktów odbywa się wyłącznie droga wysyłkową. Nie posiadamy sklepu stacjonarnego, także nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionych przedmiotów.
Po zalogowaniu w sklepie i wybraniu "Moje zamówienia" (np. klikając na Imię i nazwisko w prawym górnym menu) znajdują się wszelkie informacje na jakim etapie znajduje się realizacja zamówienia lub jaki jest status płatności.
Należy odszukać zamówienie w historii zamówień , nacisnąć przycisk szeczegóły. W szczegółach zamówienia odnajdujemy zapis "Wciąż oczekujemy na potwierdzenie płatności przez Przelewy24. Jeśli przerwałeś proces płatności przed zapłaceniem, możesz go kontynuować używając poniższego przycisku." i naciskamy przycisk "Spróbuj ponownie".
Aby otrzymać fakturę bez VAT* należy podczas składania zamówienia w adresie rozliczeniowym wypełnić pola "Firma (pełna nazwa firmy) oraz NIP.
* Dostawa towarów lub świadczenie usług zwolnionych od podatku VAT na podstawie art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT.