Do góry

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka

Ilość
Razem

Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Razem produkty: (brutto)
Dostawa: (brutto) Do ustalenia
Razem (brutto)
:

Częste pytania i odpowiedzi (FAQ)

Kliknij na pytanie, a uzyskasz odpowiedź.

1. Czy dostanę rabat?

Stali klienci mogą otrzymać rabaty oraz inne profity z tytułu programu lojalnościowego. O okresowych akcjach promocyjnych możesz także dowiedzieć się z newsletter'ów wysyłanych na adres mailowy podany podczas rejestracji. Więcej informacji o programie lojalnościowym znajdziesz tutaj


2. Czy dostanę punkty za zamówienie opłacone punktami?

Tak, w procesie naliczania punktów są brane pod uwagę zamówienia, za które zapłacono punktami (bonem) z dotychczasowej puli punktów.


3. Jak zamienić punkty w BON?

Aby zamienić punkty na kupon rabatowy, należy przejść do Moje punkty lojalnościowe (bezpośredni link znajduje się w Moje konto w stopce strony lub po naciśnięciu Moje punkty w menu "Witaj Twoje imię i nazwisko", które znajduje się w prawym górnym rogu strony) i nacisnąć przycisk "Przekształć moje punkty na bon X zł".

punkty lojalnościowe


4. Jak wykorzystać bon lojalnościowy lub kupon rabatowy ?

Otrzymane kupony rabatowe, nalezy wpisać w pierwszym kroku realizacji zamówienia w koszyku w formularzu KUPONY , a nastepnie nacisnąć przycisk TAK.
Rabat 10% dla nowych klientów oraz bony lojalnościowe wygenerowane z punktów lojalnościowych będą widoczne poniżej pola KUPONY.


5. Kiedy będzie wysłane moje zamówienie?

Sklep artmara.pl wysyła zamówienia z reguły w ciągu 24godzin. Czas liczy się od otrzymania wpłaty, z zastrzeżeniem, że zamówienie zostało opłacone w dniu roboczym w godzinach pracy sklepu. Zamówienia opłacone po godzinie pracy sklepu, w sobotę albo w dni ustawowo wolne od pracy traktowane są jak złożone w następnym dniu roboczym. Dokładny czas realizacji zamówienia prezentujemy tutaj 


6. Czy mogę osobiście odebrać zakupione przedmioty?

Prowadzimy sklep internetowy i sprzedaż naszych produktów odbywa się wyłącznie droga wysyłkową. Nie posiadamy sklepu stacjonarnego, także nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionych przedmiotów.


7. Jak sprawdzić status zamówienia / płatności ?

Po zalogowaniu w sklepie i wybraniu "Moje zamówienia" (np. klikając na Imię i nazwisko w prawym górnym menu) znajdują się wszelkie informacje na jakim etapie znajduje się realizacja zamówienia lub jaki jest status płatności.


8. Przelewy24 jak ponowić płatność ?

Należy odszukać zamówienie w historii zamówień , nacisnąć przycisk szeczegóły. W szczegółach zamówienia odnajdujemy zapis "Wciąż oczekujemy na potwierdzenie płatności przez Przelewy24. Jeśli przerwałeś proces płatności przed zapłaceniem, możesz go kontynuować używając poniższego przycisku." i naciskamy przycisk "Spróbuj ponownie".


9. Jak mogę otrzymać fakturę vat?

Aby otrzymać fakturę VAT należy podczas składania zamówienia w adresie rozliczeniowym wypełnić pola "Firma (pełna nazwa firmy) oraz NIP.


Nie znalazłeś odpowiedzi ? – zadaj pytanie tutaj