Do góry

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka

Ilość
Razem

Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Razem produkty: (brutto)
Dostawa: (brutto) Do ustalenia
Razem (brutto)
:

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego WWW.ARTMARA.PL
§ 1 INFORMACJE OGÓLNE
  1. Sklep internetowy www.artmara.pl prowadzony jest przez Artmara Magdalena Piejko wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, REGON 193048959, NIP 5882008198.
  2. Niniejszy regulamin stanowi zasady zawierania umów sprzedaży zawieranych na odległość za pośrednictwem Sklepu, rejestracji konta i korzystania ze Sklepu, składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie, dostarczania zamówionych produktów Użytkownikowi, dostarczanych treści cyfrowych, uprawnienia Konsumenta do odstąpienia od umowy.
  3. Informacje o towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
§ 2 DEFINICJE
  1. Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą z Przedsiębiorcą w ramach Sklepu internetowego czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Przedsiębiorca - ARTMARA Magdalena Piejko, Sikorskiego 160/3 84-200 Wejherowo, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, REGON 193048959, NIP 5882008198.
  3. Użytkownik – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Przedsiębiorcę pod adresem https://www.artmara.pl
§ 3 KONTAKT
  1. Adres siedziby: ARTMARA Sikorskiego 160/3 84-200 Wejherowo.
  2. Adres poczty elektronicznej: sklep@artmara.pl
  3. Biuro obsługi klienta (BOK) numer telefonu: +48 728679588 czynne od pon.- pt. od 8-15
  4. Użytkownik może porozumieć się z Przedsiębiorcą za pośrednictwem adresów i danych podanych w niniejszym paragrafie.
§ 4 REJESTRACJA I KORZYSTANIE Z KONTA UŻYTKOWNIKA
  1. Zakupów w Sklepie mogą dokonywać tylko Użytkownicy zarejestrowani (zalogowani).
  2. W celu założenia konta Użytkownika pozwalającego na składanie zamówień, stałego monitorowania statusu zamówienia oraz historii zamówień, Użytkownik powinien zarejestrować się na stronie Sklepu. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego. Formularz rejestracyjny wystarczy wypełnić tylko raz. Sklep nie pobiera opłat za rejestrację i korzystanie z konta Użytkownika.
  3. Do prawidłowej rejestracji konta Użytkownika niezbędne jest:
    1. podanie aktywnego adresu e-mail (login)
    2. podanie imienia i nazwiska
    3. zdefiniowanie hasła, które jest znane jedynie Użytkownikowi. Hasło składa się z co najmniej 8 znaków. Użytkownik zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy swojego hasła do konta Użytkownika.
  4. Na podany przez Użytkownika adres mailowy wysyłana jest wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Do zakończenia procesu założenia konta Użytkownika konieczne jest uruchomienie linku aktywacyjnego. Korzystanie z konta Użytkownika (zalogowanie się do konta Użytkownika) wymaga podania adresu mailowego oraz hasła.
  5. Po założeniu konta Użytkownika, Użytkownik ma możliwość zmiany, edytowania swych danych w zakresie imienia, nazwiska oraz adresu zamieszkania, adresu e-mail, numeru telefonu i hasła w sekcji "Moje adresy" oraz "Moje informacje osobiste".
  6. Użytkownik ma możliwość w każdym czasie żądać od Sklepu usunięcia konta Użytkownika poprzez wysłanie wiadomości e-mail z żądaniem usunięcia konta na adres: sklep@artmara.pl lub korespondencyjnie na adresy podane w § 3.
§ 5 PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE.
  1. Użytkownik składa zamówienie w Sklepie poprzez dokonanie wyboru towarów i umieszczenie ich w elektronicznym „koszyku” oraz wypełnienie formularza zamówienia („krok po kroku”), a następnie kliknięcie przycisku oznaczonego „Potwierdzam zamówienie”. Po złożeniu zamówienia Użytkownik otrzymuje e-mail potwierdzający treść zamówienia oraz informację o sposobie płatności za towar.
  2. Wysłanie przez Sklep automatycznego potwierdzenia złożenia zamówienia na podany przez Użytkownika adres e-mail nie stanowi oświadczenia o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej.
  3. Użytkownik powinien zapłacić Przedsiębiorcy za zakupiony towar w terminie 10 dni od daty złożenia zamówienia w Sklepie.
  4. Wysłana przez Sklep informacja na podany przez Użytkownika adres e-mail, o przyjęciu zamówienia do realizacji i wysyłce towaru stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty przez Sklep.
  5. Użytkownik jest informowany na bieżąco o statusie realizacji zamówienia drogą mailową, oraz przez zakładkę „Moje Konto -> Moje zamówienia”.
  6. Do prawidłowej realizacji zamówień w Sklepie niezbędne są następujące dane:
    1. imię,
    2. nazwisko,
    3. dane adresowe,
    4. e-mail,
    5. numer telefonu komórkowego bądź stacjonarnego.
  7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności towaru. W przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu realizacja zamówienia nie będzie możliwa Sklep niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Użytkownika.
  8. Sklep realizuje tylko zamówienia złożone przez Internet.
  9. Sklep przyjmuje zamówienia przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia.
  10. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  11. Sklep realizuje zamówienia w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach 7:00-15:00.
  12. Czas realizacji zamówienia w Sklepie wynosi do 2 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania paczki ze Sklepu, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
    1. w przypadku zamówień płatnych serwisem Przelewy24.pl w chwili autoryzacji transakcji (ok. godzinę od momentu zapłaty)
    2. w przypadku zamówień płatnych przelewem w chwili wpływu należności na konto Sklepu.
  13. Warunkiem realizacji zamówienia w Sklepie jest zapoznanie się z regulaminem Sklepu i zaakceptowanie go, w tym celu należy zaznaczyć odpowiedni checkbox (kwadracik).
§ 6 CZAS, SPOSÓB I KOSZT REALIZACJI ZAMÓWIENIA
  1. Zamówione towary są dostarczane do Użytkownika za pośrednictwem następujących przewoźników: Poczta Polska, InPost Paczkomaty lub firma kurierska DPD.
  2. Czas dostawy uzależniony jest od wyboru przewoźnika.
  3. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy przewoźnika.
  4. Koszty dostarczenia są zależne od wartości zamówionego towaru.
  5. Użytkownik dokonuje wyboru sposobu dostawy zamówienia podczas składania zamówienia.
  6. W przypadku zamówienia o wartości powyżej 99 zł Sklep pokrywa koszty przesyłki do Użytkownika (przesyłka Inpost Paczkomaty), dotyczy wysyłek wyłącznie na terenie Polski.
  7. Czas i cennik dostaw podany jest na stronie (Czas i koszty dostawy).
  8. Sklep pobiera opłatę za ponowną wysyłkę wg obowiązującego cennika dostawcy, w przypadku gdy Użytkownik błędnie wypełnił adres jej doręczenia.
  9. Dostawa towaru odbywa się na terenie Polski, Sklep wysyła towar również zagranicę, koszt wysyłki zagranicznej ustalany jest indywidualnie , w tym celu prosimy o kontakt: sklep@artmara.pl
  10. W momencie przekazania zamówionego towaru przez Sklep przewożnikowi, Użytkownik otrzymuje na swój adres e-mail wiadomość o wysyłce zakupionych towarów wraz z informacją o przewoźniku i numerze przesyłki. Użytkownik w zakładce „Moje Konto -> Historia i szczegóły zamówień -> Szczegóły wybranego zamówienia” może poprzez kliknięcie na wskazany link śledzić drogę swojej przesyłki.
  11. Zamówienie przekazane przwożnikowi zmienia swój status na „wysłane”.
§ 7 FORMY PŁATNOŚCI
  1. Sklep akceptuje następujące formy płatności:
    1. elektroniczne formy płatności (bankowy przelew elektroniczny, karta płatnicza/kredytowa), które są obsługiwane przez system Przelewy24,
    2. zwykły przelew bankowy mBank 85 1140 2004 0000 3802 7476 5588
  2. dla przelewu z zagranicy:
    BANK:mBank
    IBAN: PL85 1140 2004 0000 3802 7476 5588
    SWIFT (BIC) MBANKU: BREX PL PW MBK
    DANE ODBIORCY:
    ARTMARA Magdalena Piejko
    Sikorskiego 160/3
    84-200 Wejherowo
    POLAND

  3. Wybór właściwej formy płatności następuje podczas wypełniania formularza zamówienia przez Użytkownika.
  4. Szczegółowe informacje dotyczące akceptowanych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
§ 8 CENY TOWARÓW
  1. Wszystkie ceny towarów w Sklepie są podane w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT), nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy ponosi Użytkownik.
  2. Cena podana przy każdym towarze prezentowanym w Sklepie jest wiążącą w chwili złożenia przez Użytkownika zamówienia.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych oraz usuwania wybranych towarów z oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian. Uprawnienia powyższe nie mają wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
  4. Do każdego zakupu dołączony jest paragon fiskalny lub na życzenie Użytkownika faktura VAT.
§ 9 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Przedsiębiorcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną) - korzystając z danych Przedsiębiorcy podanych w niniejszym regulaminie w § 3.
  4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego na końcu niniejszego regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Sklep niezwłocznie przesyła konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez konsumenta adres e-mail.
  6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  7. Skutki odstąpienia od umowy:
    1. w przypadku odstąpienia od umowy Przedsiębiorca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem: dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Przedsiębiorcę w Sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Przedsiębiorca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy;
    2. zwrotu płatności Przedsiębiorca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem;
    3. Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej;
    4. Konsument powinien odesłać towar na adres Przedsiębiorcy podany w niniejszym regulaminie niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Przedsiębiorcę o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni;
    5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy;
    6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  8. W przypadku, gdy ze względu na swój charakter rzeczy nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą informacja o tym, a także o kosztach zwrotu rzeczy, będzie się znajdować w opisie rzeczy w Sklepie.
§ 10 REKLAMACJA I GWARANCJA
  1. Przedsiębiorca jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
  2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Przedsiębiorcy towaru Konsument ma prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię uregulowaną przepisami zawartymi w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 121).
  3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym regulaminie adres Przedsiębiorcy.
  4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, datę jej wystąpienia, dane Konsumenta składającego reklamację oraz żądanie Konsumenta w związku z wadą towaru.
  5. Przedsiębiorca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Konsumenta w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie uważa się, że żądanie Konsumenta uznał za uzasadnione. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, Konsument może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże Konsument nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne.
  6. Towary w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 regulaminu Sklepu. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
  7. W przypadku, gdy na produkt została udzielona gwarancja informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie produktu w Sklepie.
§ 11 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI i DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  1. Konsument ma możliwość skorzystania m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej.
    2. pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.
  2. Niezależnie od powyższego Użytkownik będący Konsumentem może zwrócić się o pomoc do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów. Wszelkie niezbędne informacje w tym zakresie można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl.
§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz ustawa kodeks postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964r.
  2. Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o niniejszy regulamin dotyczy konkretnego zamówienia i jest zawierana w celu realizacji jednorazowego zamówienia. Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji regulaminu.
  3. O każdej zmianie regulaminu Sklep internetowy www.artmara.pl powiadomi zarejestrowanych Użytkowników poprzez wiadomość e-mail. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian regulaminu, stosuje się postanowienia regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
ARTMARA Magdalena Piejko
ul. Sikorskiego 160/3
84-200 Wejherowo
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy:





Numer zamówienia i data otrzymania zamówienia:  

 
Imię i nazwisko:  

 
Adres:  

 

 

 
Nr rachunku bankowego:  

 
 
 
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)